Friday, May 3, 2013

Cum sa formulezi urari si felicitari pentru sarbatorile de ... Paste sau Pasti?

Am avut de scris o felicitare scurta pentru sarbatorile pascale, ca tot suntem in sezon, si ca de fiecare data m-am intrebat: Cum se scrie corect, Paşte sau Paşti? Pe mine m-a lamurit al rezultatul doi de pe Google la cautarea 'paste sau pasti'. Asta pe langa restul cuvintelor ce trebuie alese, ca parca n-ai scrie orice. Si daca scrii fara diacritice, PASTE are cateva intelesuri:

  • paste fericit (o oaie paste fericit)
  • paste cu sos de rosii
  • paste, copy, paste
  • paste fainoase, am mai zis
  • .. daca mai aveti idei ...
pe care nu ai vrea sa le folosesti, din respect, de rusine, ca sa nu fie luat de gluma, etc. 


Oricum mesajul conteaza! Cica ... Si nu ala scris, ci mesajul profund pe care intentionezi sa il transmiti. Dar noi avem de scris ceva si daca ai loc doar de cateva cuvinte, ai vrea sa le alegi bine.

Eu am mers cu:
Vă dorim sărbători plăcute şi un Paşte Fericit!
Clasic cumva, dar m-am gandit ca multa lume se agita inutil de Paşte si le doresc mai multa liniste si relaxare. Mielul, care la origine e un berbec, esti tu, si tu trebuie sa te sacrifici, mai ales in interior, in inima, in minte si in corp, ca sa dai nastere sufletului tau, pentru sufletul este lumina cristica ce renaste primavara in toate formele ei, inclusiv in oameni (animale intelectuale).

Va astept sa comentati si sa vedem ce idei aveti voi. Conditia este sa fie o singura propozitie de maxim 10 cuvinte

No comments: